Tamara Camacho, E., Palacin–Moya, N. ., Jiménez -Ortega, L., De La Cruz -Muñoz, M. ., Palacin-Moya, E., Martínez-Rambal, S., Martinez-Isaza, A., Meriño-Farías, J., Ortega-Muñoz, S., Ortega-Muñoz, L., Camacho-Támara, M. ., De aguas-Barraza, A., Salas-Contreras, O., Martinez-Rambal, S., Puerta-Pacheco, J. ., Barros-Vargas, N., Palacin-De Aguas, O., Támara-Camacho, R., Moya-Támara, C., Pacheco-Ariza, L. ., Gutierrez-Castro, V., Tamara–Movilla, M., Camacho–Tamara, A. . and Carranza-Cáceres, . N. . (2018) “Tics as a pedagogical tool for the strengthening of interpersonal relationships and healthy coexistence”, CULTURA EDUCACIÓN Y SOCIEDAD, 9(3), pp. 581–590. doi: 10.17981/cultedusoc.9.3.2018.69.